A 2018/2019. tanévben a KAFFEE projekt keretében megvalósult a KRÉTA rendszerben az „e-Ügyintézés” felületen az elektronikus ügyintézés lehetősége, amelyről több alkalommal és többféle fórumon tájékoztatást kaptak a tankerületi központok és a köznevelési intézmények is. Ezt a modult a 2019/2020. tanévben már aktívan tudják használni a szülők és a pedagógusok egyaránt.
A szülők már a KRÉTA e-Ellenőrző moduljának használatával is egy nagyon jó lehetőséget kaptak arra, hogy gyermekük iskolai előrehaladását, hiányzását nyomon tudják követni. Az e-Ügyintézés megvalósításával pedig tovább bővült a szolgáltatások köre, így a KRÉTA rendszer készen felkínált szövegsablonokkal támogatja a szülők egyszerű, gördülékeny és otthonról elvégezhető ügyintézését.
Fontos tudni, hogy az e-Ügyintézés felületét csak az a szülő láthatja és használhatja, aki gondviselői hozzáféréssel jelentkezik be a KRÉTA rendszerbe. E lehetőség megteremtése érdekében minden szülő rendelkezzen gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA rendszerben.
Az e-ügyintézési folyamatokkal kapcsolatban részletes leírások és videók is találhatóak a KRÉTA Tudásbázisban az alábbi oldalon:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533